Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

Grafika #7, zmiana wyglądu bloga



Skończyłam. Przyznam, że uwinęłam sie szybko, bo pracowało się na prawdę miło. 
za największy plus grafiki uważam spódnicę oraz bluzkę. Twarz pozostawia wiele do życzenia, ale mogło być gorzej. Fryzura na zdjęciu była co prawda  identyczna jak na tej grafice (całkiem czarna, bez refleksów), ale wciąż boję się robić włosy.



Postanowiłam odświeżyć wygląd strony i zamieściłam dzisiejszą pracę na nagłówku.

Jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Zdanie 'Nagłówki na sprzedaż' jest najfajniejsze, ubranie jest naprawdę fajne, ale ciało niestety jakoś mnie nie przekonuje, nawet nie mówiąc o cieniach, kształt ramion, dłoni, nóg jest taki 'pofalowany', mam nadzieję, że wiesz o czym mówię. Powodzenia w SANT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you take requests? My user is Donty123

    OdpowiedzUsuń