Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Grafika #2


kliknij aby powiększyć
Wczoraj skończyłam ten nagłówek. Miałam z nim sporo kłopotu, bo zepsuła mi się myszka i nie mogłam normalnie rysować. Z początku miał być robiony na konkurs graficzny MODOBLE.blogspot.com , ale problemy techniczne uniemożliwiły pracę i nie wyrobiłam się w czasie. Teraz wstawiłam tę pracę na konkurs SiM, ale nie sądzę abym miała najmniejsze szanse. 
Ciągle mam trudności z robieniem włosów. Kształt jest dobry, ale cieniowanie - masakra. Mam nadzieję, że w końcu nauczę się robić to porządnie.
Po ukazaniu się ankiety na SiM sprzedam ten nagłówek.
Jak się podoba?
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem proszę o kontakt w komentarzu.
SPRZEDANE (30sd)

3 komentarze:

  1. Śliczny, szkoda że jestem spłukana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na za dużo wyceniasz swoje grafiki, dopiero zaczynasz. Inne osoby, lepsze od Ciebie mają grafiki właśnie w takiej cenie co ty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem wiem, dlatego wolę jak ktoś mi proponuje cenę. Bo ja sama nie wiem ile to co ja robię jest warte xD.
      Nie chcę żeby ktoś sobie pomyślał, że mam nie wiadomo jakie mniemanie o sobie.

      Usuń