Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

Grafika #4, na konkurs

kliknij aby powiększyć
Grafika na konkurs skończona. Przyznam, że to chyba najdłużej robiona przeze mnie do tej pory praca. Nagłówek miał być jesienny i chyba dobrze się spisałam. 
Ogólnie jestem zadowolona, najbardziej z swetra i butów. Oczywiście mam wątpliwości co do włosów, ale myślę, że lepiej chyba nie umiałabym tego zrobić. Zgodnie z zaleceniem właścicieli bloga twarz narysowałam samodzielnie, mam nadzieję, że włożony w to wysiłek zostanie doceniony.
Życzcie szczęścia ;D

[Jeśli nie wygram konkursu to przacę, po zmianie nazwy w nagłówku, oczywiście sprzedam.]

7 komentarzy:

  1. Twarz wygląda jakoś dziwnie i w ogóle doll dziwnie wygląda na tym tle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz dziwna, wygląda jak krycie warstwa(wiem, że nie jest)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie to samo odczucie.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze to nie wiem o co wam chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. MistAsh - chodzi o to, że twarz wygląda jakbyś rozmazała twarz ze zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń